No hagas bromas que extraploma (R1), 7b

Comentaris

  • fustaki: <p>con bracco, prima del 4 - 0 ...</p>
  • fede81:

    Ihihih : )&nbsp;e per chi tifava Indy?!?!?! Ciao!

    02-07-2012

  • fustaki:

    se a indi le dici "Abbiamo perso!" con lo stesso tono che useresti per dire "Abbiamo vinto!", scodinzola uguale ;-)

    02-07-2012


Més repeticions

Més vies a Les Agonies

Pica Pica
2.0
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a
Fugazzi
4.0
7 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a
Fase Zero
4.0
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a
No hagas bromas que extraploma (R2)
4.3
5 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 7c+
Combo Agònic
4.0
4 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a+
Coraje Variant
2.0
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 7c+
Tom Cruise
2.0
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a+
Intent Fallide
1.5
3 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 7a+
Combo Tranquil
4.0
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a
Combo somiat
4.0
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 7c

Més vies a Sant Llorenç del Munt

La Secta
4.3
7 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a
La Mola - descanso domenical
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt
7b+
Fam de vida
3.7
3 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 7c+
Reincidents
3.0
3 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a
Tubular Bells
3.5
3 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 6b+
L'HOME QUE BRAMA
2.8
6 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a
Le dió y rebotó
5.0
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 6b+
Vigorèxia
3.4
11 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 7b+
Pinche tira
4.0
2 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 8a
Tibant lo braç
1 encadenaments
Sant Llorenç del Munt 7a+