Cyclops, 7a

Encadenaments de Cyclops

  • <p>Gi&aacute; fatta?!?! Ottima stagione per Nago, a parte la foschia e un po' di umidit&aacute;! Bel tiro di 30m, qualche passo delicato sui piedi, qualche passo "psyco" a dx e sx di uno spigolo... il mio tiro : ) carino!</p>

    7a

    03-03-2012

Més vies a Ciclopi

c' è qualcosa
1 encadenaments
Nago 6a
Esuli lontani
4.0
1 encadenaments
Nago 7a
c e qualcosa
2.0
2 encadenaments
Nago 6a
Nausicaa
3.5
2 encadenaments
Nago 7b
Little crack
3.0
2 encadenaments
Nago 6a
Franz und Andrea
3.0
1 encadenaments
Nago 7a+
Odyssey
4.3
3 encadenaments
Nago 7b+
Marino il malandrino
2.0
1 encadenaments
Nago 4b
Prometeus
3.3
3 encadenaments
Nago 7a+
idich
4.0
1 encadenaments
Nago 6b

Més vies a Nago

Il fachiro
1 encadenaments
Nago
6b+
Peach Pit
2.0
1 encadenaments
Nago 6c
procione furbacchione
1 encadenaments
Nago 6c+
Terra del vento
3.0
1 encadenaments
Nago
Vento
8a
Unni
1.0
1 encadenaments
Nago 5b
Mowgli
3.0
1 encadenaments
Nago 5c
Esodo
3.3
10 encadenaments
Nago 6b
Gonnerilla
2.0
2 encadenaments
Nago
tassi
7a
Franz und Andrea
3.0
1 encadenaments
Nago 7a+
Tommy
1.0
1 encadenaments
Nago
Masso Pippi Calzelunghe
6a