Antartika, 7b

  • Valdegobia
  • Kaparrak
  • 7b
  • 11-08-2016

Commentaires

  • cirrustratus: O estic de baixón o no sé escalar o aquí tot apreta molt. Seqüència a bloc i molta lluita al final rampós. És molt molt bona. Doblet amb el Llibi

Plus de grandes voies

  • Provada fa 3 anys. Tècnica

    7b

    19-08-2018

  • Primera via en pais vasco, mola! W las garrapatas!!

    7b

    21-06-2014

  • Bona via amb secció a bloc!!

    7b

    21-06-2014

  • Un pegue la setmana passada, la vaig trobar dura, avui posant cintes, què esta passant?

    7b

    11-08-2013

  • muy buena. sufrí mucho pero lo conseguí: ole yo y el pobre que me asegura que me tiene q aguantar.
    Como dice él: ésta es pa ti, cariññu....

    7b

    30-07-2012

  • 7b

    30-07-2012

  • muy buena!!

    7b

    02-06-2012

Plus de topos à Valdegobia

No me la cortes
3.0
1 ascensions
Valdegobia
8a
N°2. Pasou largou
3.0
1 ascensions
Valdegobia
Jatxo
7a
Penumbra
1 ascensions
Valdegobia
Campa
5c
Pati glamour
3.5
2 ascensions
Valdegobia
Campa
7c
La reina de Valparaíso
3.0
1 ascensions
Valdegobia
Campa
6b
Pinurri
2 ascensions
Valdegobia
Kaparrak
6a
7a esq. Jatxo
4.0
1 ascensions
Valdegobia
Jatxo
7a
Tabú
5.0
1 ascensions
Valdegobia
San Pedro
6c
Super Calamidad
2.0
1 ascensions
Valdegobia
8a
3 la izq de jatxo
1 ascensions
Valdegobia
Jatxo
7a