Antartika, 7b

  • Valdegobia
  • Kaparrak
  • 7b
  • 11-08-2016

Comentaris

  • cirrustratus: O estic de baixón o no sé escalar o aquí tot apreta molt. Seqüència a bloc i molta lluita al final rampós. És molt molt bona. Doblet amb el Llibi

Més repeticions

  • Provada fa 3 anys. Tècnica

    7b

    19-08-2018

  • Primera via en pais vasco, mola! W las garrapatas!!

    7b

    21-06-2014

  • Bona via amb secció a bloc!!

    7b

    21-06-2014

  • Un pegue la setmana passada, la vaig trobar dura, avui posant cintes, què esta passant?

    7b

    11-08-2013

  • muy buena. sufrí mucho pero lo conseguí: ole yo y el pobre que me asegura que me tiene q aguantar.
    Como dice él: ésta es pa ti, cariññu....

    7b

    30-07-2012

  • 7b

    30-07-2012

  • muy buena!!

    7b

    02-06-2012

Més vies a Valdegobia

Osito For ever
4.0
2 encadenaments
Valdegobia
Valparaíso
8a
Nostrasladamus
3.4
6 encadenaments
Valdegobia
Valparaíso
7b
Ay ama!
4.0
1 encadenaments
Valdegobia
Chorreras
8a
Tres de marzo
4.0
1 encadenaments
Valdegobia
Campa
7c
Sin nombre
3.0
1 encadenaments
Valdegobia
Valparaíso
7a
Ant-z
2.0
1 encadenaments
Valdegobia
San martin de valparadiso
8a
No me la cortes
3.0
1 encadenaments
Valdegobia
8a
Pati glamour
3.5
2 encadenaments
Valdegobia
Campa
7c
Comando nabo
3.7
3 encadenaments
Valdegobia
Chorreras C
7a+
Richelier
4.0
3 encadenaments
Valdegobia
Valparaíso
7b