Antartika, 7b

  • Valdegobia
  • Kaparrak
  • 7b
  • 11-08-2016

Comentarios

  • cirrustratus: O estic de baixón o no sé escalar o aquí tot apreta molt. Seqüència a bloc i molta lluita al final rampós. És molt molt bona. Doblet amb el Llibi

Más repeticiones

  • Provada fa 3 anys. Tècnica

    7b

    19-08-2018

  • Primera via en pais vasco, mola! W las garrapatas!!

    7b

    21-06-2014

  • Bona via amb secció a bloc!!

    7b

    21-06-2014

  • Un pegue la setmana passada, la vaig trobar dura, avui posant cintes, què esta passant?

    7b

    11-08-2013

  • muy buena. sufrí mucho pero lo conseguí: ole yo y el pobre que me asegura que me tiene q aguantar.
    Como dice él: ésta es pa ti, cariññu....

    7b

    30-07-2012

  • 7b

    30-07-2012

  • muy buena!!

    7b

    02-06-2012

Más vías en Valdegobia

Travesia Jindertroker
3.0
2 encadenes
Valdegobia
Campa
7b+
Pier no doyuna
3.3
6 encadenes
Valdegobia
Valparaiso C
7c
N°6
3.0
2 encadenes
Valdegobia
Korral
7a+
Super Calamidad
2.0
1 encadenes
Valdegobia
8a
nostraladamus
4.5
3 encadenes
Valdegobia
Valparaiso B
7b
(Derecha Al salir de clase)
3.0
1 encadenes
Valdegobia
Chorreras
7c
Tabú
5.0
1 encadenes
Valdegobia
San Pedro
6c
Yoli
3.0
1 encadenes
Valdegobia
Campa
6b+
Sin nombre
3.0
1 encadenes
Valdegobia
Valparaíso
7a
Tentazioa Goian Bizi da
4.0
3 encadenes
Valdegobia
Kaparrak A
7a+