Performance, 7a

Kommentare

  • lauralguero: No s'ha pogut escalar pitjor aquesta via. No sé escalar en desplom. Així que tot i semblar un robot, ha sortit al 2n pegue. Què hi farem. Que me quiten lo bailao.

Mehr Aufstiege