Performance, 7a

Commenti

  • lauralguero: No s'ha pogut escalar pitjor aquesta via. No sé escalar en desplom. Així que tot i semblar un robot, ha sortit al 2n pegue. Què hi farem. Que me quiten lo bailao.

Altre ripetizioni

Altri 7a di lauralguero

27-07-2022
Kalymnos 7a
27-11-2022
Margalef 7a
09-07-2022
Gombren
Castell de les Dames dalt
7a
01-05-2023
Margalef 7a
03-01-2023
El Chorro
Suizo
7a