Rigor mortis, 7a

Comentaris

  • chewbacca: Una clàssica de Sant Llorenç, pegue per escalfar i surt al segon però provant el bloc d'entrada 3 cops, així que suposo que és al quart. Un cop passat el bloc reboton, molt guapa

Més repeticions