Via del Yankee, 6a+

Commentaires

  • pere: Molt dura i tensa, sobretot l'entrada a la roca bona on t'has d'encongir moltíssim si ets gros! Em trec un pes de sobre encadenant-la!

En savoir plus 6a+ sur pere

11-06-2009
Sant Llorenç del Munt 6a+
20-02-2010
Beuda
El castell
6a+
27-09-2009
Solius
Roca Ponça
6a+
31-12-2011
Montserrat 6a+
06-12-2011
Kalymnos 6a+