Via del Yankee, 6a+

Commentaires

  • pere: Molt dura i tensa, sobretot l'entrada a la roca bona on t'has d'encongir moltíssim si ets gros! Em trec un pes de sobre encadenant-la!

En savoir plus 6a+ sur pere

29-03-2010
Loja
El diedro
6a+
29-05-2007
Sant Llorenç del Munt 6a+
14-02-2009
Beuda
6a+
18-07-2007
Sant Llorenç del Munt 6a+
24-05-2009
Sadernes 6a+