Via del Yankee, 6a+

Kommentare

  • pere: Molt dura i tensa, sobretot l'entrada a la roca bona on t'has d'encongir moltíssim si ets gros! Em trec un pes de sobre encadenant-la!

Mehr 6a+ von pere

18-05-2012
Montserrat 6a+
12-04-2008
Solius
Agulla central
6a+
29-08-2009
Solius
Agulla del pi
6a+
24-12-2011
Gelida
Dreta
6a+
05-06-2007
Sant Llorenç del Munt 6a+