Via del Yankee, 6a+

Commenti

  • pere: Molt dura i tensa, sobretot l'entrada a la roca bona on t'has d'encongir moltíssim si ets gros! Em trec un pes de sobre encadenant-la!

Altri 6a+ di pere

09-04-2011
Roca Blanca
El Diví
6a+
20-02-2010
Beuda
El castell
6a+
14-11-2009
Perles
Els Roures
6a+
08-12-2010
Sant Llorenç del Munt 6a+
03-04-2011
Sadernes 6a+