Montserrat | Secretivo Marcelino

Paula

Via deportiva

Informaciones

  • Montserrat
  • Secretivo Marcelino
  • arisha
  • 8a
  • 17-07-2014

Felicitaciones

Felicitaciones por parte de: lota, fustaki, omar, mestreyoda

Comentarios

  • arisha:

    Ploro de l'emoció. Quina il.lusió encadenar aquesta via! En serio, crec q toes les bestioles de montserrat van sortir corrents, quins crits de felicitat...i és que sense entendre ben bé el significat de resis llarga o resis curta era un patiment tota la via, i el repòs? (Repòs de broma amb peus de broma) i tot i que la gent digui que a dalt és fàcil jo em vaig caure uns quants cops fins que no vaig descobrir la seqüència perfecta, això de provar una via sola ...és complicat :) encadeno abaix sobrada i en la última xapa apunt de caure...ufffff! Super gràcies víctor i roger per a acompanyar-me! Us estimo (no només per això, sigui dit) AMEN (l'havia apuntat de 8a+ però sent realistes i sincers potser és fàcil per 8a+) soooo clàssica i mítica super recomenable.

  • sandbagger! tu eres un gran sandbagger!

    22-07-2014

  • què es sandbagger?

    22-07-2014

  • En este caso: alguien que sabe perfectamente que la via es 8a+ y sin embargo la decota a 8a! Enhorabuena por estar demasiado fuerte!

    23-07-2014

  • Chis...yo no sé lo q es...cómo voy a saberlo!!! En una guía pone 8a+ en la otra 8a...pero todos me decían q era fácil y q era 8a...pues...eso! Cómo va todo? Estás escalando? Empezaste el máster? Un besazo, inhumano (es decir...el beso no es inhumano...q también sino q tu stás inhuman!) ;)

    23-07-2014


Más repeticiones de Paula

23-03-2022
8a+
bracco1
12-05-2017
8a+
eracles
02-09-2007
8a+
antoine
12-07-2007
8a
joenages
01-09-2004
8a+
toni

Más 8a de arisha

8a
Fígols Sócol de Nerieda
8a
Margalef Racó de les Tenebres
8a
Margalef La Catedral

Más vías en Montserrat

6c
Les flors
(3 encadenes) Montserrat Cova de l'Ós
6c
Condón relleno
(4 encadenes) Montserrat Vermell derecha
7a
El mehir
(3 encadenes) Prohibitivo
6a+
Cicatriz
(4 encadenes) Vinyanova
5c
Arlequí
(2 encadenes) Montserrat Vermell del Xincarró
6c
Lluc
(2 encadenes) Guilleumes
5c
Vía 11 (Rsñs Luis Alfonso)
(2 encadenes) Placa de la Pluja
7b
El tafaner
(2 encadenes) Montserrat Gorra Marinera
6a+
Eriçó punxegut
(2 encadenes) Collbató - Graus - Totxo animal
6c
D'oca a oca
(2 encadenes) Vermell del Xincarró