El televisor, 7c

Comentarios

  • mestreyoda: Bona linea! Para una estona a veure la Tele perque després....

Más repeticiones

  • El Vermell és una passada, en sèrio, jo flipo...és un xute molt bèstia. Encadenant al...sharma style (pels critts...) Quina petada d'avantbraç més bèstia....

    7b+

    07-04-2014

  • 7b+

    06-04-2014

  • paso explosívo y aleatorio, me ha encantado

    7b+

    29-03-2014

Más 7c de mestreyoda

29-05-2013
Montserrat 7c
24-06-2014
Salvatierra De Esca
Abuztuko Ekaitza
7c
16-04-2017
Margalef
Racó de la Coma Closa
7c
10-03-2014
Geyik Bayiri
Magara
7c
29-03-2014
Montserrat 7c