El televisor, 7c

Kommentare

  • mestreyoda: Bona linea! Para una estona a veure la Tele perque després....

Mehr Aufstiege

  • El Vermell és una passada, en sèrio, jo flipo...és un xute molt bèstia. Encadenant al...sharma style (pels critts...) Quina petada d'avantbraç més bèstia....

    7b+

    07-04-2014

  • 7b+

    06-04-2014

  • paso explosívo y aleatorio, me ha encantado

    7b+

    29-03-2014

Mehr 7c von mestreyoda

21-11-2012
Sant Llorenç del Munt 7c
13-03-2014
Geyik Bayiri
Yilan
7c
03-01-2015
Chulilla
El Oasis
7c
01-02-2014
Masriudoms
Masriudoms
7c
31-07-2014
Tres Ponts
7c