Spectrum, 7a+

Comments

  • lauralguero: Mira que el dia anterior em vaig vacunar i fotia una txufa (ortografia del Rico) que ja em vaig arrossegar per pujar fins Roc Colom... Però via molt guapa!!

More ascents