El señor de los anillos, 7b+

Comments

  • lauralguero: M'he tret un pes de sobre. Avui m'he il·luminat i he decidit tornar a muntar-la després de deixar-la amb mil pegues fa temps. Quin gust fer una via tranquil·la quan abans et costava horrors. Ha sortit al segon enmig d'una boira patagònica i un tacte deplorable.

More ascents