Vint minuts, 7b+

Comments

  • lauralguero: Doblete l'última tarda a Fontsu. La monto des de la Terramar i surt al primer. Brutal poder fer aquestes vies físiques amb condicions! Ja l'havia provat feia mesos

More ascents