Sr Anonim:
1er M'agrada saber amb qui parlo, et pots identificar? gracies
2on Jo no tinc cap caos ni molt menys gana, a aquestes alçades estic molt tranquilet. Tots ens coinexem ( hem coneixes?) i sabem lo que escalem.
3er Si tan saps , L'has fet no?
Estaba de projecte, a la guia deia 7c+/8a?
Sembla que vaig fer la primera, en tres pegues, EL GRAU HEM
DONA IGUAL. PER MI PODRIA SER 7B+ PORTO 22 ANYS ESCALANT I QUASI 100 VUITENS , MOLTS ANTICS I DE REFERENCIA, COM PER TENIS GANA O CAOS....
Abans era 7c, ara te una plaqueta fina, i un pas bastant dur SENSE TOCAR LA FISURA.
Lo millor es que vagis, la facis i donis la teva opinio, pero fins llavors AQUEST TIPUS DE COMENTARIS HEM MOLESTEN MOLT. MILLOR HO DISCUTIM CARA A CARA .
Si hem vols replicar , en viu o signa.
629 741 183
15-11-2010
VALENT, no pateixis, que ja he canviat al grau, espero que ara t'agradi i la facis .
15-11-2010
L' anonim anterior soc jo!
01-12-2010
|
Aleluyah!
2.0
1 Aufstiege
|
Arbolì
El Dard
|
6b |
|
El robagallines
3.0
2 Aufstiege
|
Arbolì
Can Simiro
|
6a+ |
|
Baixa'm que fa fred |
Arbolì
Obaga del Falcó
|
6c |
|
Seiduna |
Arbolì
L'ermita
|
6b+ |
|
Y luego pasa lo que pasa
2.0
2 Aufstiege
|
Arbolì
Can Simiro
|
6b+ |
|
Esperó |
Arbolì
Can Simiro
|
6b+ |
|
No ens Atossiguis
2.5
4 Aufstiege
|
Arbolì
El Dard
|
6a+ |
|
El penultim
3.0
1 Aufstiege
|
Arbolì
L'Ermita
|
7a+ |
|
Aranya negra
4.0
3 Aufstiege
|
Arbolì
El falco
|
7a+ |
|
Viciats i desquiciats |
Arbolì
El Dard
|
7b |
|
28-07-2008
|
Montserrat
Santa Cecilia
|
7b+ 2º | |
|
04-03-2007
|
Olivella
cueva
|
7b+ 2º | |
|
?? ?
02-02-2011
|
Montserrat | 7b+ | |
|
07-12-2008
|
Margalef | 7b+ 2º | |
|
03-05-2009
|
Montserrat | 7b+ 2º |
<p>Dedicada al Anonim</p>