Sr Anonim:
1er M'agrada saber amb qui parlo, et pots identificar? gracies
2on Jo no tinc cap caos ni molt menys gana, a aquestes alçades estic molt tranquilet. Tots ens coinexem ( hem coneixes?) i sabem lo que escalem.
3er Si tan saps , L'has fet no?
Estaba de projecte, a la guia deia 7c+/8a?
Sembla que vaig fer la primera, en tres pegues, EL GRAU HEM
DONA IGUAL. PER MI PODRIA SER 7B+ PORTO 22 ANYS ESCALANT I QUASI 100 VUITENS , MOLTS ANTICS I DE REFERENCIA, COM PER TENIS GANA O CAOS....
Abans era 7c, ara te una plaqueta fina, i un pas bastant dur SENSE TOCAR LA FISURA.
Lo millor es que vagis, la facis i donis la teva opinio, pero fins llavors AQUEST TIPUS DE COMENTARIS HEM MOLESTEN MOLT. MILLOR HO DISCUTIM CARA A CARA .
Si hem vols replicar , en viu o signa.
629 741 183
15-11-2010
VALENT, no pateixis, que ja he canviat al grau, espero que ara t'agradi i la facis .
15-11-2010
L' anonim anterior soc jo!
01-12-2010
|
Salmo Ventitres
3.5
4 Aufstiege
|
Arbolì
El falcò
|
7a |
|
Botifarra seques
1.5
3 Aufstiege
|
Arbolì
Can Mansa
|
6b |
|
El asesino es el Sherif
4.0
1 Aufstiege
|
Arbolì
El Falcó
|
7b |
|
Desertors de la City
1.0
1 Aufstiege
|
Arbolì
Racó de L'emmanuelle
|
6a+ |
|
Excalibur
4.0
2 Aufstiege
|
Arbolì
El falco
|
7c |
|
Desafio Extremo
3.0
1 Aufstiege
|
Arbolì
El Falcò
|
7a+ |
|
Que sola estás
3.0
1 Aufstiege
|
Arbolì
El Dard
|
7b |
|
fisura |
Arbolì
El dard
|
7b |
|
St. Canut |
Arbolì
El Cremat
|
6b |
|
Foc als peus
3.0
1 Aufstiege
|
Arbolì
El Dard
|
6c+ |
<p>Dedicada al Anonim</p>