Sr Anonim:
1er M'agrada saber amb qui parlo, et pots identificar? gracies
2on Jo no tinc cap caos ni molt menys gana, a aquestes alçades estic molt tranquilet. Tots ens coinexem ( hem coneixes?) i sabem lo que escalem.
3er Si tan saps , L'has fet no?
Estaba de projecte, a la guia deia 7c+/8a?
Sembla que vaig fer la primera, en tres pegues, EL GRAU HEM
DONA IGUAL. PER MI PODRIA SER 7B+ PORTO 22 ANYS ESCALANT I QUASI 100 VUITENS , MOLTS ANTICS I DE REFERENCIA, COM PER TENIS GANA O CAOS....
Abans era 7c, ara te una plaqueta fina, i un pas bastant dur SENSE TOCAR LA FISURA.
Lo millor es que vagis, la facis i donis la teva opinio, pero fins llavors AQUEST TIPUS DE COMENTARIS HEM MOLESTEN MOLT. MILLOR HO DISCUTIM CARA A CARA .
Si hem vols replicar , en viu o signa.
629 741 183
15-11-2010
VALENT, no pateixis, que ja he canviat al grau, espero que ara t'agradi i la facis .
15-11-2010
L' anonim anterior soc jo!
01-12-2010
|
Endivia Cochina
3.5
2 ripetizioni
|
Arbolì
Can Mansa
|
7a+ |
|
Cuéncame un cuenco |
Arbolì
Can Mansa
|
6b |
|
Bocamoll |
Arbolì
L'Ermita
|
6a |
|
Capicua
3.0
1 ripetizioni
|
Arbolì
Can Mansa
|
6c+ |
|
La vella negra |
Arbolì
L'obaga
|
7b |
|
Chanidanger
5.0
1 ripetizioni
|
Arbolì
El Falcó
|
7a+ |
|
El calorro |
Arbolì
Racó de l'Emmanuelle
|
6c+ |
|
Amanita Martinez
2.0
2 ripetizioni
|
Arbolì
Can Mansa
|
6c |
|
El Cagat
5.0
2 ripetizioni
|
Arbolì
El falcó
|
7b |
|
Agua de fuego
3.0
3 ripetizioni
|
Arbolì
Can Simiro
|
7a |
|
03-01-2009
|
Todra
Can gullich
|
7b+ | |
|
?? ?
31-01-2009
|
Castelldefels
cova de les cabras
|
7b+ 2º | |
|
14-03-2009
|
Calders
Mirador
|
7b+ 2º | |
|
10-05-2007
|
Montserrat | 7b+ 2º | |
|
28-07-2008
|
Montserrat
Santa Cecilia
|
7b+ 2º |
<p>Dedicada al Anonim</p>