La Reina Abeja, 7b

Commentaires

  • queen: POOOOOOR FIIIIIN!!!!!
  • fustaki:

    meritatissimo

    04-08-2008

  • cesco:

    Ormai il 7b è già confermato... bisogna salire di grado ora.. ;))

    04-08-2008


Plus de grandes voies

  • Assegurador: Jose

    7b

    10-11-2018

  • Per escalfar petada màxima, gairebé em caic a punt de sortir de lo dur, caient i cridant a la desesperada " a muelte" aconsegueixo aguantar, bien! molt molt contenta! gràcies món per fer que m'agradi tant escalar!

    7b

    02-08-2014

  • 7b

    18-07-2010

  • 7b

    14-07-2010

  • Seccion central de regletas y bidedos en ligero desplome muy guapa, luego mas facil pero ir con cuidado. Con dani por la tarde.
    Bella sezione centrale di tacche e biditi in leggero strapiombo, dopo più facile ma sempre tecnico.

    7b

    25-07-2007

  • 7b

    25-06-2006

En savoir plus 7b sur queen

04-02-2023
San Pelegrín
7b
07-03-2012
Garraf
Balcó del Teixi
7b
12-10-2009
Terradets 7b
02-11-2017
Kalymnos 7b
24-08-2011
Cèüse 7b