Matajinflons, 8b+

Comentarios

  • joenages: 5p. Merci pels mètodes Moro! I per equipar aquestes vies tan bones! Crec que actualment és un xic més fàcil que Escoliosi, tot i que crec que per al meu estil d'escalada em va millor aquesta, potser es un 8c suau, segur que és 8b+, i al 4rt pegue se m'ha esmicolat un cantell, quedant una mica més bo ara, el que facilita un moviment, això potser fa que no arribi al 8c ara, si aquest cantell com esta ara no aguanta, potser sera molt més dur i si podriem parlar de 8c...

Más 8b+ de joenages

27-01-2009
Calders
Desplom gran
8b+
02-01-2008
Montsant 8b+
22-12-2005
Santa Linya
Cova Gran
8b+
13-09-2008
Rodellar 8b+
30-11-2009
Santa Linya
Cova Gran
8b+