Levante las palmas, 7b+

Comentarios

  • eracles: Casi caic amb la R ala cara, ben inflat

Más repeticiones

  • Tanco el cercle. Aquí em vaig trencar la politja fa poc més de dos anys i mig.
    Ara sóc un noi fort, gran i valent i ha sortit plis plas. No és un viot però tampoc està malament.

    7b+

    22-10-2017

  • 7b+

    30-01-2016

  • user_786

    7b+

    19-04-2015

  • 7b+

    25-05-2013

  • 7b+

    14-11-2012

  • 7b+

    10-11-2012

  • 7b+

    04-11-2012

  • los brokers anunciaban la quiebra en la chapa 2..

    7b+

    04-11-2012

  • eggs! Trencada, bruta, una mica agonia.

    7b+

    03-11-2012

  • Pequeña visita de TODO el Freebloc a este tochito de 5 vias

    7b+

    03-11-2012

  • 7b

    17-04-2012

  • 7b+

    23-02-2012

Más vías en Bombo Infierno

Spartacus Flipus
4.0
2 encadenes
Montserrat 7a+
escoba-du
1 encadenes
Montserrat 6b
Mckantus muertus
2.5
5 encadenes
Montserrat 7b+
Ratzinger Zeta
3.4
9 encadenes
Montserrat 7c
supermamy
2.7
3 encadenes
Montserrat 7a
Spartacus Filipus
2.7
5 encadenes
Montserrat 7a+
Casi me mato
3.0
1 encadenes
Montserrat 6a+
Supermammy
1 encadenes
Montserrat 7a

Más vías en Montserrat

Espero del corb
2.0
4 encadenes
Montserrat 5b
Disoluta
1 encadenes
Montserrat 7a+
Badalona
3.0
1 encadenes
Montserrat
Tocho miopía
6b
El moll de l'os
4.0
7 encadenes
Montserrat 6c
El clan
3.5
3 encadenes
Montserrat 6b+
Apestosa
3.0
1 encadenes
Montserrat
Zona del visa (viacrucis)
5c
Jet Set
3.0
6 encadenes
Montserrat 7c
Icarus
2.8
6 encadenes
Montserrat 7c
Josep mª monfort
1 encadenes
Montserrat 7a+
S.Q.M.D.P.....
5.0
1 encadenes
Montserrat 7c