El ventilador, 8a+

Comentarios

  • eracles: Molt a bloc però està bé, no gaire difícil, potser 8a. 4 pegues i un de muntar.
    A.Paco

Más repeticiones

  • Al 4rt. Secció a bloc de 1 moviment dur i 3 més físics, molt bona, r mal col·locada...

    8a+

    14-09-2010