Dr. Jeckyll, 7b

Comentarios

  • c3-po: Molt bona recomanació del Marc, el tercer any consecutiu, es pot dir que ja es una tradició les escapades d'aquesta setmana de juliol en plena onda de calor. Intento a vista tot i que ja m'han avisat que no era massa avistable. Fail al primer romo que m'he saltat al no veure'l he pillat el canto pero era haque mate... Al segon ha sortit bé, avui a 26°C la vía eren dues seccions a bloc coincidint amb els dos romos de la vía, la resta de resis es gestionaba bé. Molt bona vía amb moviments guapos, no ho sembla pero va desplomant.

Más repeticiones

  • 7b

    24-03-2024

  • Havia d'arribar el fred!

    7b

    06-11-2022

  • Feta durant l'estiu pero no apuntada.....

    7b

    28-10-2022

  • 7b

    14-10-2022

  • La vaig provar un dia fa mesos i obviament em queia al pas. Avui, que ni m'esperava acabar escalant a roca pq els 2 coleguis volien anar al Sharma, ha sortit el passet.

    7b

    22-09-2021

  • 7b

    16-09-2019

  • Durillo para calentar.

    7b

    27-06-2019

  • La vaig mig provar años ha, d'empalme i amb una ressaca brutal. Avui bé. És bastant bona

    7b

    21-08-2017

  • 7b

    03-07-2016

  • un pegue fa 1 any i avui al primer

    7b

    01-05-2015

  • Algún romillo cabrón. Al segon pegue bó.
    Un regalet d'aniversari...

    7b

    28-05-2012

  • durillo para calentar

    7b

    21-06-2011

Más 7b de c3-po

30-10-2017
Otiñar
Cueva
7b
31-08-2021
Sarabe
7b
28-06-2024
Rodellar 7b
26-05-2021
Liédena
La Meca
7b
18-01-2018
Etxauri
Ditusuaien
7b