Quan es menja aqui?, 7a+

Comments

  • chewbacca: Una clàssica! Content perquè no és del meu estil, de col·locació i tiquitiqui. Dos pegues fa un any, avui la monto i surt al segon pegue redpoint. Ara toca apretar!

More ascents

More 7a+ by chewbacca

05-02-2022
Siurana 7a+
21-04-2013
Camarasa 7a+
12-01-2019
Montgrony
La Vena
7a+
24-05-2021
Rodellar 7a+
17-04-2022
Fígols
El sòcol de narieda
7a+