Perroflautas, 6b+

Comments

  • chewbacca: He hagut de repetir l’entrada perque a la primera no m’ha sortit. Bona via de conti, llastima de l’entrada super sobada

More ascents

More 6b+ by chewbacca

11-09-2016
Montserrat 6b+
14-08-2016
Frankenjura
Stadeltenne
6b+
08-11-2014
Montserrat 6b+
26-02-2017
Santa Linya
Futbolin
6b+
11-08-2016
Frankenjura
Marientaler wände
6b+