La Batalla Pantone, 6b+

Comments

  • chewbacca: La única via que vem poder encadenar, els dits gelats de baix a dalt. Roca gelada, tot i això via bona

More ascents

  • La primera parte muy dura, ñapas y pasos sobre pies ínfimos. Díficil de leer. Segunda parte más fácil

    6b+

    04-03-2022

  • Començament finet, finet! A dalt hi ha més canto!
    Bona via!

    6b+

    23-10-2021

  • Very nice route with a great thin crux.

    6b+

    10-09-2017

  • Primeres xapes ramposes i fines per acabar en placa vertical.

    6b+

    13-03-2016

More 6b+ by chewbacca

26-02-2017
Santa Linya
Futbolin
6b+
01-06-2015
Montserrat 6b+
01-04-2017
Mont-ral
L'arrepenjada
6b+
02-10-2016
Margalef 6b+
26-03-2016
Kalymnos 6b+