?, 6b+

Kommentare

  • nandu: M'ha semblat molt dur, o no estic acostumat, o no l'he llegit bé... maca per això... i tècnica com les altres 2 de la placa tombada.

Mehr 6b+ von nandu

20-10-2022
Margalef 6b+
01-06-2020
Castellar del Vallès
Xaragall del Foio
6b+
?
29-05-2024
Margalef
reagge
6b+
02-11-2020
Montserrat
Placa de l'indi
6b+
23-04-2019
Collegats
La pedrera
6b+