Mal averany, 7b+

Felicitacions

Comentaris

  • mestreyoda: Via molt llarga en comparació amb la resta de vies de paret gran. Potser no es fa gaire per un aleje a mitja via, però el tema és més amunt!!
    Molt xula!! Complicada per fer a vista per la secció de dalt.
  • fustaki:

    lástima por la caíad en el OS despues de la luchada con chapaje vikingo a pie volados!

    11-08-2014


Més repeticions

  • 7b+

    5 Mai

  • La vaig provar un cop fa temps i avui al segon

    7b+

    10-10-2023

  • 7b+

    01-10-2022

  • 7b+

    24-02-2022

  • 7b+

    17-02-2022

  • 7b+

    01-05-2019

  • moolt bona bloquet al principi repos, unaltre bloquet, sortida casi a mantel i final tecnic moolt guapo

    7b+

    16-07-2015

  • corre a lado de la Reina Abeja, un poco más dura. No la hace mucha gente quizas por el aleje del crux pero es muy recomendable!

    7b+

    20-08-2014

  • Deu ser de les menys repetides de la paret gran, no esta mal

    7b+

    15-03-2014

Més 7b+ de mestreyoda

13-09-2017
Rodellar 7b+
22-05-2015
Fraguel
7b+
22-05-2015
Fraguel
7b+
02-05-2014
Fígols
El Sócol de Narieda
7b+
02-11-2012
Margalef 7b+