Bombero de la roca, 7a+

Comentarios

  • chewbacca: Bonissima, gran línia amb roca galàctica
  • c3-po:

    Veig que despres de caure en picat durant mesos perfí has tocat fons i rebotat fins l'estratosfera, jeje. Feliçitats nanu!

    25-05-2015


Más repeticiones