La Secta, 8a

Congratulations

Comments

  • eracles: Estreno a la siber. VIOT, 30movs de resis i pila amb pasos llargs
  • c3-po:

    Això ja comença a ser abusar!!!!! Para ja d'encadenar!!!!

    05-10-2016

  • eracles:

    @c3-po deixam gaudir-ho, que això no passa cada dia! :P

    05-10-2016


More ascents

  • Otro viote a la Siberia. A. Fustaki

    8a

    13-07-2025

  • Doblete con Nick!

    8a

    28-10-2023

  • 8a

    01-04-2023

  • 8a

    02-05-2022

  • Pegue d'aquest que no t'esperes, que vas trinxadisim però ho lluites i acaba sortint un pegue brutal i una inflada bíblica (no se si la foto fa justicia). Primera a la siber, avui ha valgut la pena el pateo. I pensar que anàvem a anar al sharma, menys mal algú va fotre cap! Escric això des de classe, no he dinat res i la profe parla molt malament l'anglès.

    8a

    22-09-2021

  • 8a+

    19-05-2009