Ni Hao, 6c

Comments

  • yousmegatron: Molt bona via, pas de bloc de sortida, continuitat, i una apretadeta a la reunió.

More ascents

  • L'apretadeta obligada x anar a la R ha costat!

    6c

    28-03-2016

  • 6c

    13-11-2014