Bateria de l'Hospitalet, 7a

Comments

  • fustaki: Larga y entretenida con algunos alejes
  • arisha:

    Larga en avellaners?

    09-06-2015

  • fustaki:

    Pues sí, y con un par de secciones entretenidas ;-)

    09-06-2015


More ascents

  • Molt llarga, primera part roca dolenta, segon part un disfrute montserrati.

    7a

    06-06-2020

  • 7a

    29-05-2015

  • la d'escalfar

    7a

    30-08-2014

  • Repito ayer ayudando a Marco que no paraba de volar...

    7a

    16-07-2014

  • Uiiiiii hem va semblar duríssima de llegir a vista la vaig cagar mil i és clar...el meu bistec no dóna per a tant....jajajajajja boníssima la via

    7a

    07-07-2014