S'ha acabat el bròquil, 7c+

Congratulations

Comments

  • eracles: Plena de picachus llargs però bona...
    Doblete amb el mestreyoda
  • mestreyoda:

    Ara a per la del costat!!

    19-08-2014


More ascents

  • De resi con algunos pasos un poco más duros. A. Nandinga

    7c+

    17-08-2024

  • Fa 9 mesos que la vaig provar i avui al 1r!! Pegue dels que sembla qe no et canses, brutal

    7c+

    14-09-2023

  • 7c+ 10+

    12-09-2023

  • Dos pegues fa un any i avui ha sortit el segon és molt bona.

    7c+

    03-04-2023

  • 7c+

    09-09-2021

  • user_786

    7c+

    04-10-2015

  • Bona via....una mica taladrada però guapa! Si ets llarg la via és mes suau ja que els cantos estan picats a mida orangutan....però si ets més baixet tranqui les apretades. Morfològica!!

    7c+

    18-08-2014

  • 7c+

    16-07-2008