Silenci, 7a

Comments

  • arisha: M'ha encantat la part de la placa, tant brutal, maca i espectacular? i en el desplom....ejem ejem pensava que em queia...això de pujar peus...

More ascents

More 7a by arisha

07-07-2014
Montserrat
Els avellaners
7a
01-06-2014
Montserrat 7a
08-11-2014
Siurana 7a
09-12-2012
Llaberia
7a
12-09-2014
Cèüse 7a