Si vas níquel fas tard, 7a+

Comments

  • fustaki: dia de viento nos marchamos de aqui!

More ascents

  • 7a+

    04-01-2024

  • 7a+

    02-11-2022

  • 7a+

    25-04-2021

  • UUUUHHH! Brutal! MOlt xula i lo millor? lo dur està a la placa, després vas de canto a canto (tan tan felic de que arribar a la reu no sigui complicat JOJOJO (shin shan)
    Ara bé, tot i que és de placa...són passos llargs!!! (qué fuerte!)
    Des de lluny la via sembla 7c! Ja mímagino les vistes de mi escalant sobre el mur roig amb la melena al vent com una pro,,,(ja m'agradaria, xd la realitat és una altra...en fin d'on no n'hi ha no en raja) Dits de victòria

    7a+

    22-02-2014

  • 7a+

    15-11-2009