Levante las palmas, 7b+

Comments


More ascents

  • Tanco el cercle. Aquí em vaig trencar la politja fa poc més de dos anys i mig.
    Ara sóc un noi fort, gran i valent i ha sortit plis plas. No és un viot però tampoc està malament.

    7b+

    22-10-2017

  • 7b+

    30-01-2016

  • user_786

    7b+

    19-04-2015

  • Casi caic amb la R ala cara, ben inflat

    7b+

    01-03-2015

  • 7b+

    25-05-2013

  • 7b+

    14-11-2012

  • 7b+

    04-11-2012

  • los brokers anunciaban la quiebra en la chapa 2..

    7b+

    04-11-2012

  • eggs! Trencada, bruta, una mica agonia.

    7b+

    03-11-2012

  • Pequeña visita de TODO el Freebloc a este tochito de 5 vias

    7b+

    03-11-2012

  • 7b

    17-04-2012

  • 7b+

    23-02-2012