Patxamama, 7b

Comentaris

  • fustaki: <p>como todas en el Clot.. es cuestion de pilas.</p>
  • cesco:

    Ehm.. credo tu abbia sbagliato a scrivere.. credo si scriva&nbsp;Pachamama... certo che l'hai sgradata un bel po'.... :)

    17-01-2012

  • fustaki:

    ma s&igrave;, queste vie di resistenza sono tutte uguali! ;-)

    17-01-2012


Més repeticions

Més vies a Clot de l'Espasa

Titular
3.0
3 encadenaments
Clot de l'Espasa
7b
Ulls de Neptù
4.0
9 encadenaments
Clot de l'Espasa
clot s´espasa
7a
Trialman
2.0
1 encadenaments
Clot de l'Espasa
6c
raeggae
3.0
1 encadenaments
Clot de l'Espasa
7c
Disneylandia
2.0
1 encadenaments
Clot de l'Espasa
7b+
Striptease
2.0
2 encadenaments
Clot de l'Espasa
6a+
La sang de tigre
4.0
1 encadenaments
Clot de l'Espasa
7c
Magnacarta
4.5
5 encadenaments
Clot de l'Espasa
7b+
Xirricana
1.0
4 encadenaments
Clot de l'Espasa
6b+
Meritxell
1 encadenaments
Clot de l'Espasa
6a

Més 7b de fustaki

09-01-2011
Arbolì
El falcò
7b
15-05-2004
Rodellar 7b
12-08-2007
Caleda
El Cumbre
7b
02-01-2007
Gelida
7b
?
26-02-2012
Margalef 7b