Hanuman, 7a

Comentaris

  • baixbaix: Via muy guapa de placa

Més repeticions

  • Super viote!!
    Princess go con cintas puestas. Gracias Javi!!

    7a+

    08-02-2017

  • Una del sector de les xorreres, a la dreta del 7b+. La tercera a la dreta de "La terapia"

    7b

    18-01-2015

  • Placa bien gozosa.... Muchas dudas con los grados... Las placas old school son mucho mas exigentes... ?Será el reposo? ?Será el dedo de hierro?

    7a+

    04-12-2012

Més vies a San Pelegrín

Senda peligrosa
5.0
1 encadenaments
San Pelegrín
7a
Reflexion
4.5
2 encadenaments
San Pelegrín
7c
Gracias Patro
4.0
2 encadenaments
San Pelegrín
7a+
La Putxanquita
3.0
2 encadenaments
San Pelegrín
7a
Amore mia
1 encadenaments
San Pelegrín
7a+
Te Cangas de Onis
4.5
4 encadenaments
San Pelegrín
7a+
La jaja del papa
4.5
2 encadenaments
San Pelegrín
7b+
Muladar R1
4.0
2 encadenaments
San Pelegrín
7a
La Matriuska
3.0
2 encadenaments
San Pelegrín
7b
El gran Milú
4.0
1 encadenaments
San Pelegrín
6b+

Més 7a de baixbaix

03-01-2013
San Pelegrín
7a
05-07-2013
Bielsa
Foz de la Canal
7a
24-11-2010
Margalef 7a
03-01-2013
San Pelegrín
7a
17-11-2014
Margalef
Cingle de les solanes
7a