Aquests alejes són per anar-se acostumant a la via llarga Ari!! haha Tot i que realment crec que mai m'he trobat amb alejes d'aquests tipus encara xD Com a mínim són vies bones per reviure moments de la teva vida hehe ;) En realitat aquestes vies t'obliguen a concentrar-te i escalar bé i mooola!
19-05-2014
|
Dossier |
Montserrat | 6a |
|
Kaka de vaca |
Montserrat | 6c |
|
Pólvora en los Dedos |
Montserrat | 6b |
|
Kaka de Vaka |
Montserrat | 6c |
|
Tírate un Peo
3.0
1 encadenaments
|
Montserrat | 6c+ |
|
(Tírate Un Peo) |
Montserrat | 6c+ |
|
Xoriguer Esparverat |
Montserrat | 7a |
|
Pedro Botero |
Montserrat | 7b+ |
|
Ni "X" Ni "J" |
Montserrat | 6b |
|
Almorranas la Bullavesa |
Montserrat | 6c |
|
Cicatriz
3.5
4 encadenaments
|
Montserrat | 6a+ |
|
Killdaflay
3.0
2 encadenaments
|
Montserrat | 6a |
|
Martinusca
4.0
1 encadenaments
|
Montserrat | 4a |
|
Mireia
3.8
4 encadenaments
|
Montserrat | 7c+ |
|
Guaita
3.0
2 encadenaments
|
Montserrat | 6c |
|
Fàstig social
5.0
1 encadenaments
|
Montserrat | 7a+ |
|
Barro noble
5.0
1 encadenaments
|
Montserrat | 7b |
|
Lakang
3.5
2 encadenaments
|
Montserrat | 6b |
|
Me cago en la puta calavera de franco |
Montserrat
Totxo akino
|
5c |
|
Alamut
5.0
1 encadenaments
|
Montserrat | 8b |
En sèrio? nos hemos vuelto locos o qué? per a qué posar els tres primers bolts si després la pots palmar anant al quart i anant al cinquè. M'ha passat dues vegades la vida en davant, en enrrere i en espiral. La veritat és que la via és bona, però és clar ... mentre escales penses en altres coses més tenses. Sort que vaig rebre un flash perfecte de l'Edu, muntar-la sí que té mèrit i calen un bon parell de pilotes.