Genuflexió dels monos, 7c

Comentaris

  • arisha: Uff!com he apretat! Després de pensar q em matava anant a la tercera xapa tot havia de ser bufar i fer ampolles, no? (Com a mínim) doncs No...l'arribada a la reu és...com ho diria... espectacular pq sempre pots donar espectacle(caure ab la reu a la cara si no pilles cinta...claaaro)

Més vies a Can Paulet

Qui s'ha mort
2.7
3 encadenaments
Can Paulet
Esquerra
7b
Coloquín colocado
1 encadenaments
Can Paulet
7b+
Dimensio desconeguda
1 encadenaments
Can Paulet
7a
Vocació suïcida
1 encadenaments
Can Paulet
Dreta
7c
satanas capat
2.5
4 encadenaments
Can Paulet
Can Paulet
7a+
L'emprenyat
1 encadenaments
Can Paulet
Esquerra
6c
Nº 31
1 encadenaments
Can Paulet
Dreta
5c
Hierofante dreta
3.0
1 encadenaments
Can Paulet
7b
De cap al ninxo
2.8
9 encadenaments
Can Paulet
Repisa
7a
Enterrabous
4.0
5 encadenaments
Can Paulet
Dreta
7a+