Silenci!!!, 6c

Comentaris

  • chewbacca: L1 Quina xafogor, i quin mal de peus! així no es pot escalar! tècnic i de llegir

Més repeticions

  • Placa muy fina y un par de techitos hasta la reunion a 45 metros del suelo. Que durooo!
    Con toni y ela.

    7a

    10-06-2007

Més vies a Cova del Bisbe

Blue moon
4.0
1 encadenaments
Sadernes 8a
1 pas +
5.0
1 encadenaments
Sadernes 6a+
Rosa magica
4.0
3 encadenaments
Sadernes 7b+
Empieza el baile
1 encadenaments
Sadernes 7c
In Memory Of Katia Bohn
3.0
2 encadenaments
Sadernes 7a+
Pachamama
4.3
3 encadenaments
Sadernes 6b+
La Canción del Alerón R2
5.0
1 encadenaments
Sadernes 7a+
Dolça agonia
4.1
8 encadenaments
Sadernes 6b
D'en Quico
3.3
3 encadenaments
Sadernes 6a+
Lliure
4.6
12 encadenaments
Sadernes 7a+

Més vies a Sadernes

Pseudonim
3.8
11 encadenaments
Sadernes 7a
Cecilia
5.0
1 encadenaments
Sadernes 6c+
pluja de rocs
5.0
2 encadenaments
Sadernes 7a+
destroyer l-1
3.0
1 encadenaments
Sadernes
sadernes
7a+
Esbardellarà
4.0
2 encadenaments
Sadernes 6c+
Guilty
3.0
1 encadenaments
Sadernes 8a+
Empieza el baile
1 encadenaments
Sadernes 7c
L'escorpi
3.0
3 encadenaments
Sadernes 4b
AGORA
3.0
2 encadenaments
Sadernes
8b+
The Fly
1 encadenaments
Sadernes 7c