Comunidad jabonera y poco crítica, 6a+

Commenti

  • pere: Una relliscada per un peu trencat al podrit m'invalida l'a-vista. Via bloquera amb segell Mohawk!

Altri 6a+ di pere

06-10-2007
Solius
L'Esperó
6a+
29-03-2010
Loja
El diedro
6a+
25-06-2011
Sadernes 6a+
06-12-2011
Kalymnos 6a+
29-11-2011
Kalymnos 6a+