En misión de Dios (R2), 7c+

Commenti

  • mestreyoda: Continuació del 7a+. Bombo guapo amb canto. Més 7c que 7c+. Recomanable!!
  • c3-po:

    Sona molt evangèlic!!!! Aviam quan anem a Santllors, d'aqui queda lluny pero m'estan entrant ganes!!!! Veient que l'estiu no us treuen d'allà ni amb aiguarràs!!!!

    21-08-2014


Altre ripetizioni

  • Perfecte flash a dos veus del dos mestres, el yoda i el víctor. Inflada màxima al sortir del bombo i amb regletes entre els dits...mare meueta...sempre es pot més del que un pensa! A tooope!

    7c

    20-08-2014