El televisor, 7b+

Commenti

  • fustaki: paso explosívo y aleatorio, me ha encantado
  • fustaki:

    7c en la guía Montserrat Cara Sur, decotado en el Moha..

    31-03-2014

  • arisha:

    es que lo decotan todo!

    31-03-2014


Altre ripetizioni

  • El Vermell és una passada, en sèrio, jo flipo...és un xute molt bèstia. Encadenant al...sharma style (pels critts...) Quina petada d'avantbraç més bèstia....

    7b+

    07-04-2014

  • 7b+

    06-04-2014

  • Bona linea! Para una estona a veure la Tele perque després....

    7c

    22-03-2014