Cop de sol, 6c+

Comments

  • fustaki: <p>Dam'n polished beginning, coudn't take off from the ground</p>

More ascents

  • Entrada de peus patinosos i passos durets. Després aguantar fins a dalt a algun que altre passet. Molt guapa i per gaudir!

    6c+

    22-12-2013