|
Elena, l'Estrena
4.0
1 ascents
|
La Riba
Plaques del Nas
|
5c |
|
Comando Violeta
2.0
3 ascents
|
La Riba
La Xina
|
7b |
|
Todo es posible en Domingo
2.0
2 ascents
|
La Riba
La Xina
|
7b |
|
La via de Bryan
3.0
2 ascents
|
La Riba
Penya Roja
|
6b+ |
|
Mision Imposible |
La Riba
Penya Roja
|
7a+ |
|
Menjar menjant
3.0
1 ascents
|
La Riba
Penya Roja
|
6c |
|
Primordials
3.0
1 ascents
|
La Riba
Penya Roja
|
5c |
|
Batusi
5.0
1 ascents
|
La Riba
Penya Roja
|
4c |
|
Directa Reus
4.0
3 ascents
|
La Riba
Penya Roja
|
6b+ |
|
Massagran
5.0
1 ascents
|
La Riba
Penya Roja
|
6c+ |
Són 15m de 6a+ on trobem el plus en una petita panxeta al mig de la via on amb una mica de confianaça trobes mans bones que et permeten sortir bé del pas.
M'acompanya (o acompanyo jo) al David de la Fuente que es troba una mica al mateix context que jo. Em comenta que hi ha una via molt xula que he de fer sí o sí (la Via de Brian) i em proposa escalfar amb Eclipse i Circulo Vicioso.
L'escalfament en el meu cas passa a ser entrenament (físic i mental). Faig tres o quatre cintes de la Via de Brian. El David en una forma bastant per damunt de la meval'encadena dos cops (per muntar-la i per desmuntar-la hehe).
Magnífica arrancada.