Dejà vu, 7c+

Comments


More ascents

  • Basicamente al flash. Menos el primer paso que es bien hijo de puta!

    7c+

    28-04-2014

  • Fa temps havia probat l'inici...però vaya blocazo que hi ha a l'inici,no? és que et tira enrere...ufff I és que després encara s'ha d'aguantar amb algun passet....Super mega física...un cop encadenada és boníssima!

    7c+

    27-04-2014

  • Via nova, podria ser 7c+/8a..ficant cintes.

    7c+

    14-06-2008