Savassona, 7a+

Comments

  • cirrustratus: He de descansar. Sense pell.
    Bona i de canto petit. Doblet amb el Bernat que ha vuelto a casa por navidad i em regala dies com aquests.

More ascents

  • Bonita via bastante bloquera como a mi me gustan, no me sale a vista por poquito..

    7a+

    21-02-2015

  • Corta e intensa

    7a+

    11-01-2015

  • 7b+

    09-09-2011