Sidonie, 7b+

Comments

  • fustaki: Bellissima linea con una sezione intensa a 2/3 della via, con marc e tolo.

More ascents

  • 7b+

    09-11-2025

  • Montserrat style. Guapa. A Nandinga

    7b+

    25-09-2025

  • que vía más buena...otra gran clásica de montserrat. Unos pegues hace varios años y este finde al cuarto

    7b+

    14-02-2016

  • Brutal, boníssima! Es deixa fer fins que arribes al desplom, llavors no et queda altra que APRETARRR! Regletes regletes i més regletes. Apunt de vomitar de l'esforç. L'estomac se ma fet petit petit! uf! RECOMENABLE

    7b+

    03-11-2012

  • Great route!

    7b+

    03-06-2012

  • 7b+

    15-07-2011

  • 7b+

    14-03-2011

  • <p>pels p&egrave;ls!</p>

    7b+

    06-06-2009

More 7b+ by fustaki

01-10-2011
Margalef 7b+
15-03-2024
Sant Llorenç del Munt 7b+
07-02-2010
Tartareu
L'obsessió de tibar
7b+
08-07-2012
Rodellar 7b+
07-05-2006
Massone
Alto
7b+